16 Haziran 2012 Cumartesi

Barcelino: Saç Bakım Yağı


Saçlarınızın daha canlı ve daha bakımlı görünmesi için, şampuan,saç kremi ve maskelere alternatif ürünler kullanmak zorundasınız. Tabi ki saçlarınız benim gibi ince telli, kolay kırılan ve boyalı ise. Özellikle boyalı saçların her daim bakımlı olması gerekmektedir. Aksi halde, temiz olmasına rağmen, bakımsız ve cansız saçlara sahip olabilirsiniz. Kullandığım saç maskesine destek olarak, birçok saç bakım yağı kullandım ancak şimdiye dek bu üründe aldığım etkiyi alamadım. Yaklaşık 1 senedir kullandığım Barcelino Saç Bakım Yağı, gerek içindeki bitkisel yağlarla gerekse kolay kullanımı sayesinde beni benden aldı.

İçerisinde bulunan farklı yağlar sayesinde, özellikle çam terebentin, saçlarım daha çabuk uzamaya ve daha gür çıkmaya başladı. Uçlarındaki kırılmalar neredeyse 0'a indi. Üstelik şişesi sprey şeklinde olduğu için daha kolay oldu. Kullanımı da oldukça kolay. Tek sıkıntısı bu yağı temiz saçınıza uygulamanız.

Temiz saçınıza, eşit şekilde sıkarak iyice yediriniz. Ardından sık dişli bir tarakla saçınızı tarayıp başınızın üstünde toplayınız. Ortalama 1 saat bekletmeniz önerilse de,kuaförüm bütün gün yıkamazsam daha iyi sonuç alabileceğimi söyledi. Ben de temizlik yapmadan önce saçıma sıkıp ardından temizliğe başlıyorum, neticede temizlikten sonra duş almak farzdır:) Sonrasında, saçlarınızı ıslattıktan sonra, bol köpükle saçlarınızı yıkayınız.

Fiyatı oldukça uygun olan bu ürün, sadece kozmetik ürünleri satan toptancılarda bulunmaktadır.

Umarım siz de benim gibi memnun kalırsınız.

Sevgilerimle,

Not: Ürünün sahtelerinden kaçınmak adına, Bakanlık onaylı olmasına dikkat ediniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder