23 Haziran 2012 Cumartesi

Tavsiye Ediyorum # 1 : Saç Serumu

Benim kadar saçlarına bakım yapan var mıdır bilemem ama ne yazık ki saçlarından muzdarip biriyim. Her ne kadar eskiye nazaran daha güçlü ve daha bakımlı olsa da hala eski görüntüsüne kavuşmuş değil. Vakti zamanında siyah saçtan platine dönme kaosundan sonra, saçlarımı bile bile kendi ellerimle yaktım. 
Bundan ötürü, elimden geldiğince saçlarıma bakım yapmaya çalışmaktayım. Daha öncede size bu yazımda  bahsetmiştim. Ancak bu bakım yağını haftada 1 uygulamaktayım.

Geçen gün kuaförüme gittiğimde bana yeni bir ürünü tavsiye etti, ürünün bir benzerini zaten kullanmaktaydım. Ancak bu ürünün kullandığım ürüne göre daha kaliteli olduğunu anlattı. Normal şartlarda, bu konuda kimseye inanmam ama her kadın gibi dayanamadım, aldım.


Ossion Saç Serumu'nu henüz denemedim, ancak dediğim gibi dayanamadım aldım. Ürünü aldıktan sonra, ürünü araştırmaya başladım. Birçok sitede bu ürünün gerçekten çok yararlı olduğu anlatılmaktadır.

Serumun içinde kristal parçacıklar olduğu için, sık sık fön çekilen saçlarda görünen kırılmaları engeller ve daha parlak görünmelerini sağlar.

Birçok sitede bu yazıyordu, ben de 1 kez denedim ve açıkçası pek bir fark göremedim, gerçi tek kullanımdan sonra pek de bir fark olacağını sanmıyorum. Ben alışkanlıklarını kolay terkeden birisi değilim, bundan dolayı kullandığım ürüne,sadık kalarak geri döndüm. Kullandığım ürün, tabi ki Advance Techniques Dry Ends: Kırık Saç Uçları İçin Serum.


Bu ürünle yaklaşık olarak 6 sene önce tanıştım ve 6 senedir vazgeçemediğim yegane saç bakım ürünlerinden. Bu serum sayesinde, saçlarım her daim parlak ve dahası uçlarındaki kırıklara süper ötesi iyi gelmekte :)


Bundan dolayı, her kampanyada 2'şer 2'şer alıp depolamaktayım.

Saçlarımı en son 12 Şubat'ta kestirdim ve maşallah kırıklarım 0. Eğer siz de saç serumu konusunda meraklıysanız, her 2 ürünü de sonsuz kez tavsiye ederim.

Siparişleriniz için, buradan tık tık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder